sobota 29. prosince 2012

Andělky

Olinka Helge měla skvělý nápad, uspořádala pro hoplky výměnu ATC kartiček a téma bylo Andělky. Rozměr ATC se zdál malý, proto se většina z nás pustila do visaček. Včera jsem si na poště vyzvedla svou andělskou letku a jedna kartička je hezčí než druhá! Na tu krásu se můžete podívat u Olinky na blogu.
Olince moc děkuji za organizaci a všem, které se zúčastnily, děkuji za krásné kartičky a visačky. Stále se k nim vracím, prohlížím si je, obracím je a zkoumám, jakou kdo použil techniku a jak kartičku udělal. Jsou prostě všechny úžasné!

Moje Andělky jsem si vyhlídla na Kreativitě v Praze. Moc se mi líbily kovové komponenty, a když jsem je viděla, představa byla na světě. Mám vyřezávací šablonu visačky velikosti 8 x 16 cm a její součástí jsou i ozdobné rámečky, takže jsem jeden z nich použila, nabarvila a natřela krakelovacím lakem.



Použila jsem tři druhy scrapbookových čtvrtek, které jsem vyřezala do tvaru vizitky, vložila do embossovací kapsy a projela Big Shotem a na závěr jsem je nabarvila Distress inkoustem.


Dozdobila jsem krajkou, stuhami, hřebíčky a andělské hejno bylo na světě. 


Vyrobila jsem i jednu speciální vánoční a současně také andělskou visačku. Je pro Gabretu. Chtěla jsem jí udělat radost, protože i ona šíří kolem sebe dobrou náladu a její přáníčka, která jsem dostala, byla dokonalá a mně udělala radost velikou. Moc děkuji!


Užívejte si konec roku a těšte se na ten příští, určitě budeme mít spoustu nových zážitků.

Tvoření je radost!

7 komentářů:

  1. Ozdobný rámeček jako hlavní motiv je skvělý nápad, jsem ráda, že jste do toho všechny šly...každá s osobitým přístupem

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné a já mám tu čest taky jednu vlastnit !!!
    Ještě jednou moooc děkuji Irenko !
    Markéta - Screbla

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné Andělky jste udělaly! Je moc fajn, že se najde tak dobrá parta!

    OdpovědětVymazat
  4. Kovová andělka je úžasná a visačkám dodává šmrncík :-) Moc děkuji Irčo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dělala jsem je opravdu ráda, bylo to pro moje skvělé kamarádky!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...