neděle 28. dubna 2013

Scrapsraz v Praze 26.4. - 28.4. 2013

Na víkend jsem se moc těšila nejen proto, že je volno, ale proto, že to volno strávím s partou stejně naladěných žen. Gabreta a Isobelka se ujaly organizace a pozvaly nás do krásného sportovního areálu v Praze Satalicích. Sešlo se nás tak akorát (nevím přesně kolik, takže slovo akorát to asi nejlépe vystihuje :-) ) a moc jsme se těšily na společné tvoření a na to naše holčičí povídání.

Dorazila jsem skoro přesně na večeři, ubytovala jsem se se Screblou, Olinkou a Helou a hned po večeři jsme se vrhly na obchůdky Marušky Scrapglamour a Danči ScrapArt. Samozřejmě jsem jejich svodům neodolala a vezla jsem si domů krásné a velmi potřebné scrapvěcičky.

Je to už tradice, že se večer sejdeme a prohlížíme si alba, která jsme za ten rok, kdy jsme se neviděly, zaplnily.

Ani si netroufám odhadnout, kolik času jsme těmto albům věnovaly :-) 


V sobotu ráno jsme se rozdělily do skupinek proto, abychom si vylosovaly podmínky, které jsme měly splnit při našem tvoření. Hlavním úkolem byla třicítková stránka, téma libovolné, technika také a naše podmínka byla rámeček.
Na tomto kolektivním tvoření je nejlepší, že si u toho můžeme povídat, vzájemně si půjčujeme pomůcky, materiál, prostě dokonalá symbióza. Screbla opět nezklamala a naučila nás nahradit "sprosté" slovo koketním slovíčkem Ólalá :-)) Přece jen se někdy stříhnete nůžkami nebo píchnete šídlem a je to opravdu decentní, když místo do .... řeknete ólalá :-))


Pro mou stránku jsem si vybrala fotku s mým bratrem. Bylo mi pět, měla jsem krásný dort a už tenkrát jsem měla dobrou náladu :-)) Ta fotka je moje oblíbená a konečně jsem ji použila. Ani se nechce věřit, že je stará skoro 40 let....



Gabreta a Isobelka pro nás měly úžasné překvapení! Každá z nás dostala dokonalou placku a deštník s nápisem, který nás přesně vystihuje ŽIJU SCRAPBOOKEM a také pexeso, kde každá z nás má svou scrapstránku. To byl perfektní nápad a všechny jsme měly z těchto dárečků radost. 



Kolektivní foto jak jinak než s deštníky.


Odpoledne jsme tvořily visačky libovolnou technikou. Hotové jsme je daly do krabice a každá z nás si vylosovala jednu od své kolegyně jako vzpomínku na sraz.


Na moji visačku jsem použila razítka kruhů a kružnic od Aladine a užila jsem si razítkování s distress inkousty. Ta s hvězdičkou je moje. 


 V sobotu večer jsme tradičně probíraly to nejdůležitější z našeho života a Isobelka nám prozradila, že chodí na kalču, a že je to úžasné .... kalča = kalanetika :-))


V neděli dopoledne jsme si vylosovaly čísla a každá z nás dostala něco z tomboly. 

Děkuji ženám šikovným za organizaci, bylo to moc fajn, jsem ráda, že jsem potkala známé a i nové tváře a myslím, že jsme si to všechny užily!!!! Děkuji!

Scrapování zdar, protože přece žijeme scrapbookem!!!

4 komentáře:

  1. Irisko, díky za reportáž, jsi úžasná, protože já nestihla ještě ani stáhnout fotky, natož něco sepsat. Půlku odpoledne jsem prospala, doháním spánkový deficit, aby byla fit na kalču. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to musela být super akcička a deštníky jsou úplně super nápad
    Danas

    OdpovědětVymazat
  3. Irenko jsi skvělá a zase první :-))

    Ólalá, asi budu muset zkusit tu kalču :-)) třeba taky zrychlím :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Irčo, super blog! Taky jsem malý spáchala! Bylo to fakt super! Snad mi vyjde to léto. Takže z takové skvělé scrap pohody opět zpátky do reálu :-D....

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...