neděle 31. srpna 2014

Cardabilities sketch 106

Dopadlo to skvěle :-) Přes padesát tvůrců se přihlásilo do soutěže a byla jsem mezi pěti vybranými!! Mám radost!


 Ilonka Červinková je členkou design týmu Cardabilities, který tvoří přáníčka dle sketche a je možné vytvořit si přáníčko společně s týmem. Minulý sketch - předlohu na přání jsem prošvihla, ale teď jsem to stihla :-) Tady je moje přáníčko.






Pokud byste si také chtěli vytvořit přání, jděte do toho! Tady je sketch a tvořit můžete do 13.9.2014.


Tvoření je radost!

5 komentářů:

  1. Irenko, super... Úžasná kombinace barev, nádherně sestavené kytičky, dokonale vystižená kompozice... A největší obdiv, za tu mřížku na pozadí.... ta je super...Moc tleskám a děkuji, že jsi se připojila k tvoření na blogu Cardabilities. Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Cześć Irena ! Piękna kartka ! Dziękuję za udział w Cardabilities :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card! Absolutely love it! Thank you for joining us at Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat
  4. Piękna kartka :) świetne tło i kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat
  5. What a beautiful card!! LOVE your take on the sketch!! Thanks so much for playing along with us at Cardabilities!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...