neděle 26. října 2014

Mixed Media v Praze 25.10.2014

V sobotu byl opravdu tvořivý den. Do Prahy na pozvání Papero amo přijela lektorka a designérka Kasia Krzymińska - Czekoczyna.
Workshopy byly dva, ale už jsem dlouho dopředu měla domluvený svůj workshop v Praze, takže jsem dopoledne lektorovala svůj kurz a hned potom jsem spěchala na kurz Kasii. Bylo to naštěstí kousek, ani jsem nemusela přeparkovat. Mé odpolední tvoření mělo název Make it your way.

Těšila jsem se, už ráno jsem si hezky nabarvila ruce při svém kurzu, protože jsme také mixovali media a takový růžový Dylusions spray ... tak ten jen tak nepustí :-) Nejvíce jsem se ale těšila na známé tváře, které tam potkám a samozřejmě na náš design team z Papero amo :-) A bylo to skvělé!!! Nemáme moc příležitostí se vidět, takže jsme si to užily.

Kasia ke své práci vůbec nepotřebuje nůžky ani řezačku, zato spotřebuje poměrně velké množství všemožných gelů a lepidel a moje konečná stránka je těžký kalibr a to doslova. Je nejtěžší z těch co jsem kdy vytvořila :-)




Donesla jsem si fotku, měla být malá, proto jsem zvolila svou vlastní a pak už jsem se jen nesla na tvořivé vlně. Asi se ani po tomto workshopu nic nezmění na tom, že Herkules do mého tvořícího koutku nepřikoupím a asi se ani nezásobím mnoha kily různých past, krémů a gelů, ale bavilo mě to, hlavně to, že jsem si vyzkoušela nové barvy a právě tu spoustu past, které doma ve výbavě nemám.




Bavilo mě pozorovat, jak Kasia tvoří s lehkostí a s ničím si nedělá hlavu :-) Její práce právě takové jsou. Lehké, barevné a ladící. 





Musím ještě vymyslet, kam svou stránku dám, možná do nějakého rámečku a nechám si jej jako vzpomínku na super den v Praze.

Na závěr dne jsem měla krásný zážitek, jezdím z Prahy přes Letňany a napojím se na dálnici na Liberec a právě u obchodního centra Letňany začal mega ohňostroj. Nádhera!!! Všude v odstavných pruzích zastavavala auta a všichni jsme koukali na úžasnou podívanou. Ohňostroje mě baví, ale některé efekty jsem ještě neviděla. Byla to krásná tečka za skvělým dnem!

Tvoření je radost!



1 komentář:

  1. Nádherně barevně sladěná! A vůbec celá moc hezká. Mě pasty ve scrapu oslovily hodně, asi jsem 3D typ :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...