pondělí 5. října 2015

The World Scrap Battle & Tournament

Už je to nějakou dobu, co tato švédská soutěž probíhala a hurará je tady další ročník. Přihlásit se mohl každý, kdo tvoří a to v pěti kategoriích - přání, scrapbooková stránky, Project Life, Mixed media a Alter, což jsou 3D scrapdekorace. Na tvoření je pouze týden, proto jsem se přihlásila jen do dvou kategorií. Více bych nestihla :-) Zvolila jsem přání a Project Life. Vždy soutěží dvojice a postupuje jen jeden do dalšího kola.
 



A podle jakého zadání se tvořilo? No ... byl to úkol nelehký. Podle loga :-) Proto jsem zvolila jako hlavní barvy černou, žlutou a červenou.


Na základ jsem použila akvarelový papír, embosovala jsem černým práškem otisk razítka a dobarvila jsem akvarelovými barvami. Kytky jsem také nabarvila a ještě jsem okraje přání prošila na šicím stroji.


Project Life - to bylo trochu zapeklité, protože dát tyto barvy mezi barevné fotky se mi nezdálo, proto jsem zvolila fotky černobílé. Baví mě dělat různé stránky, tak proč ne tyto barvy :-)


Použila jsem má oblíbená razítka Aladine a pomocí distress inkoustů jsem natiskla jednotlivé kartičky a dokreslila jsem je černým fixem. Můj nejoblíbenější font Amatic jsem tentokrát použila i do nadpisů kartiček, i když většinou tam používám jiný font, ale tady se mi to hodilo, je to takové úhledné :-) Amatic používám pořád na texty, protože se vejde hodně písmen na řádek. Ručně nemám v PL napsaného nic :-)


Pouze dvě fotky jsem neupravovala do černobíla (ty nahoře) protože jednu jsem už takto upravila pro Instagram a ta druhá je z aplikace Retrika na selfie a má nastavený tento barevný filtr, takže je docela ftipné, že ta nová barva jaksi není vidět. Ale je tmavě hnědá, takže to až tak nevadí :-)


Moje soupeřky nenastoupily, proto automaticky postupuji do dalšího kola :-)

Tvoření je radost a soutěžení zdar!

 

3 komentáře:

  1. Super! Kdyby bylo třeba nějakých hlasů... stačí napsat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké projekty! Když vidím tvůj PL, připadá mi ten můj jak ze školky :-D :-D :-D Krása! Moc Ti fandím!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...