pátek 8. ledna 2016

12 tags of 2016 - leden - January

Každým rokem sleduji blog Tima Holtze a říkám si, že začnu společně s ním dělat každý měsíc jednu visačku. Pak se ani nenaděju, je půl roku pryč a ani jedna visajda hotová. Letos to bude jinak :-) Mám předsevzetí, udělat každý měsíc jednu visačku inspirovanou Timem. Ta první je v černém provedení a dalo by se napsat v pánském stylu.




 

 Použila jsem zrcadlový papír jako základ visačky a vyřezala jsem ji na Big Shotu pomocí vyřezávací šablony. Část visačky jsem embossovala v plastové kapse motivem podobným plechu. Na černý podklad jsem bílým práškem naembossovala otisk budíku a vystřihla jsem to.


Stříbrný papír jsem natupovala černým inkoustem a osmirkovala. Černý podkladový papír je embossovaný transparentním práškem. Navrstvila jsem všechny možné ciferníky na sebe. Drží pomocí hřebíčku s korunkou. Doplnila jsem hřebíčky - šroubky, aby ta visačka byla echt chlapská a přidala jsem kovový štítek, do kterého jsem umístila zrcadlový papír se samolekou opět z dílny Tima Holtze.


Jako poslední jsem doplnila černou krajku a stříbrné nitě a je to :-) Inspirujte se a vyrobte si taky svou visačku a zkuste to společně se mnou a vydržte u tvoření celý rok!


Tvoření je radost, tak hurá do toho!





7 komentářů:

  1. Děkuji! První mě bavila, doufám, že to vydržím do konce roku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wonderful tag! Thanks for sharing it. Love all the embellishments you used.

    OdpovědětVymazat
  3. What a fabulous tag.... love your choice of layers. I really must get some of Tim's screw brads as they definitely look the part.

    OdpovědětVymazat
  4. Love the varying textures you've used for this challenge. Great tag! Creative Blessings! ~Kelly

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...