čtvrtek 25. února 2016

Velikonoční vintage vejce

Velikonoce se blíží a s nimi i jarní výzdoba. Letos jsem se rozhodla pro vejce ve vintage stylu. Pořídila jsem si vejce polystyrenová, přece jen déle vydrží :-) Moje oblíbená konvička odešla do důchodu, rozbila se, proto jsem ji použila alespoň jako dekoraci na vejce.




Použila jsem výřezy z Big Shotu, rýžový papír na decoupage a pokud byste chtěli vidět návod, koukněte na Davonu :-)






Tvoření je radost!

9 komentářů:

  1. Krása, Irisko! Ty jsi vždy napřed, viď? ;-) Máš můj obdiv, ale to už víš. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji ženy, ony ty Velikonoce jsou letos opravdu nějak brzo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Elegantí, něžné. Moc se Ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Jste neskutečně šikovná. Nějaký ten pátek se koukám po takových výrobcích, ale já bych na to neměla nervy ani tu šikovnost. Smekám :)
    Můžu se zeptat, jak jste vytvořila rubriky hned pod úvodní stranou a jak do nich přidáváte příspěvky? Vím, že je to mimo článek, ale nikde jsem nenašla návod a Vy jako jedna z mála to používáte. Snad nejsem moc dotěrná. Předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Napište mi prosím na iriska.scrap@seznam.cz tady by to bylo na dlouho :-)

      Vymazat
  5. Júúúúú, teda, tie súúú ♥♥♥. Presne podľa môjho gusta :-).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...