neděle 25. září 2016

Scrapbooková stránka z Barcelony

Léto už je pryč, ale při tvoření scrapbookových stránek se krásně vzpomíná a lepení jde jako po másle :-) Ve Španělsku jsme s Verunkou byly už pár let zpátky, ale jesště jsem nestihla scrapnout všechny fotky, takže materiálu mám stále dost. Spojila jsem akvarelovou techniku s barvami a bylo :-) Na podklad jsem použila akvarelový 300 g/m2 papír, aby se barvy hezky vsákly a pěkně probarvily. Použila jsem mé oblíbené distress inkousty a samolepky a doplňky značky Doodlebug.



Chcete vědět jak to bylo dál? Jak vypadá návod na tuto stránku? Podívejte se na Davonu. Původně jsem si myslela, že papíry vypadají moc dětsky, ale asi jsem se do nich zamilovala :-) A ta spousta krásných washi pásek a enamelek, které se dají skvěle kombinovat znamená, že to nebude stránka poslední.



Tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...