čtvrtek 19. ledna 2017

Jedna šablona a mnoho možností

Dostala se mi do ruky květinová šablona Sizzix. Moc se mi líbila, protože kytiček, motýlů a srdíček není nikdy dost. Stačí ji vyřezat jednou a získáte nejen kus květinové louky, ale "vypadnou" z ní i pěkné kytičky, které se dají vrstvit a dozdobení hlavního výřezu je otázka chvilky. Hezky to ladí s kraft základem přání.



Vyřezala jsem celkem tři výřezy a udělala jsem si vlastní "designové" papíry, vzájemně jsem jim vyměnila barevné základy. Nařezala jsem je na proužky a přidala jsem je na další přání.


Jak jsem vše řezala, lepila a zdobila a jaké fígle jsem použila se dozvíte v článku na tvořivých projektech. Nevynechala jsem ani inspiraci na scrapbookové stránce.


Tvoření je radost!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...