úterý 7. března 2017

Jarní sněženkový layout

Jak jsem si slíbila, tak si tvořím scrapbookové stránky, protože ten formát je nejlepší ze všech. Přáníčka jsou fajn, ale na ploše 12 krát 12 palců se můžu rozmáchnout a udělat i velký flekanec 😊 A klidně hnědý stejně jako je jarní hlína a v ní první křehké květy. Vyfotila jsem si první jarní trs sněženek, které vykvetly před našim domem a ty fotky jsem musela hned využít na stránku. 



Na celý postup výroby se můžete podívat u sousedů na organizatorka.sk Jak jsem udělala flek a jak jsem si pohrála s nápisem. Trénuju to psaní už docela dlouho a pořád to není úplně to pravé ořechové, ale ono to přijde! Už jsem otestovala tolik psacích potřeb, že jsem si snad našla to nejlepší.


Použila jsem razítko sněženek, je to dřevěné razítko, které lze použít jednou za rok a musela jsem tam přidat ty roztomilé králíčky, které jsem získala jako vzorek na veletrhu. Kreslí je šikovné akvarelové ženy ze skupiny Alexandry Renke a z její dílny je i razítko.



Už máte také svou jarní stránku


Tvoření je radost!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...